"Dihiaskan (dan dijadikan indah) kepada manusia, kesukaan kepada benda-benda yang diingini nafsu, iaitu perempuan-perempuan dan anak-pinak, longgokan harta benda yang banyak berpikul-pikul, dari emas dan perak, kuda peliharaan yang bertanda, lagi terlatih, dan binatang-binatang serta kebun-kebun tanaman. semuanya itu adalah kesenangan hidup di dunia(yang bersifat sementara). dan (ingatlah), pada sisi Allah adalah tempat kembali yang sebaik-baiknya (iaitu syurga yang kekal abadi). (Surah Ali Imran, ayat 14)

Wednesday, September 28, 2011

GOLD MINE RESOURCES

Assalamulaikum..Alhamdulillah tanggal 25/09/2011 perniagaan emas saya telah selamat didaftarkan dengan Suruhanjaya Syarikat Malaysia (SSM) dengan nama pendaftaran "goldmine resources", no pendaftaran syarikat KT0297133-P, semoga dgn titik mula ni sebagai usaha utk lebih bersungguh2 lagi dalam bidang perniagaan emas. perniagaan emas merupakan satu perniagaan yang boleh menjana pendapatan yang tidak kurang hebatnya disamping keuntungan yang diperolehi bebas dari unsur2 syubhah dan keraguan. sejak 15 tahun kebelakangan ini kita dapat lihat graf kenaikan emas mendaki dari nilai 200 usd perounze sehingga mencecah 2000 usd perounze, yang merupakan nilai yang sangat tinggi sehingga menyukarkan pembeli utk memiliki emas.


benar firman Allah dan rasulNya sejak 1500 tahun dahulu bahawa emas merupakan logam yang mempunyai nilai intrinsik dan menjadi kehendak nafsu manusia,.bercakap mengenai emas kini public gold marketing sdn bhd memperkenalkan produk pelaburan terkini iaitu I-SERIES yang bermaksud I for Investment dan Intrinsic Value,i series boleh didapati dgn berat 10gram, 20gram, 50gram, dan 100g, dan akan didapati juga dengan 5gram, antara beberapa kelebihan I series 24K gold jewellery ialah
  • tiada kos upah
  • harga dijamin rendah
  • ketulenan 22k iaitu 916 barang kemas
  • dijamin beli balik
  • harga dijual mengikut harga emas semasa 24jam
I series sungguh indah dimiliki, cantik dipakai si pembeli, untung pada masa depan, gold for future





Add caption



No comments:

Post a Comment